امداد خودرو ایران

ساخت وبلاگ

سالیان زیادی است که این مراکز امدادی به عنوان یک یاور و دوست همیشگی خدمات تعمیرات و حمل خودرو را برای در راه ماندگان ارائه می دهند. شاید نزدیک به 30 سال از تاسیس اولین مرکز امدادی گذشته باشد. از آن سال تا به حال در نوع خدمات و تعرفه های این مراکز تغییرات زیادی صورت گرفته است.

این تغییرات در قالب شماره امداد خودرو نیز خود را نشان داده است. شماره این مراکز نیز به مرور تغییر کرده اند. تعداد خطوط آن ها افزایش یافته است. از برخی شماره های همراه برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان نیز استفاده کرده اند. مسائل فنی در این مجموعه ها نیز تغییرات زیادی را متحمل شده است.

به مرور این تغییرات بنیادی در بخش های مربوط به حمل و نقل خودروها و ماشین های امدادی نیز خود را نشان دادند. در واقع شماره امداد خودرو ساده ترین نوع تغییراتی بود که این مراکز تجربه کردند.

 

در صورتيكه خودروي شما بعلت نقص فني قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور مي‌توانيد با يكي از تلفن‌هاي مراكز پيام شركت امداد خودرو ايران تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به ياري شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نمايند.

تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.

 

خودرو یکی از پیچیده ترین ماشین های امروزی است که از دو قسمت برق و مکانیک تشکیل شده است. زمانی که برق خودروی شما دچار مشکل می شود، ممکن است باعث اختلال در حرکت و یا بروز حادثه شود و از این روی توصیه می شود که از خدمات امداد استفاده کنید. امداد خودرو سیار با بهترین خدمات در دسترس شما بوده و شما می توانید از این امداد برای وسیله نقلیه خود استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که دریافت این خدمات در تمام نقاط تهران به خصوص غرب امکان پذیر بوده و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما می باشد.

 

پس از گرفتن شماره امداد خودرو برخی افراد انتظار دارند که سریع ترین خدمات را دریافت کنند. در این شرایط امکان اعزام ماشین های امدادی وجود ندارد. به همین جهت در موارد لازم از موتورهای امدادی جهت سرعت بخشی به خدمات استفاده می شود. در مواقع خاصی نیز از ماشین های خاصی جهت امداد رسانی بهتر استفاده می شود. در واقع بسته به شرایط نوع خودرو امدادی یا وسیله حمل و نقل کننده انتخاب خواهد شد. لازم است برای ماشین های سنگین از خودرو برهای بزرگ استفاده شود. برای ماشین های سبک تر، یک خودرو بر کوچک هم کفایت می کند.

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 120 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 22:38

امداد خودرو چیست؟ چه خدماتی را انجام می دهد؟ چکونه از خدمات امداد خودرو استفاده کنیم؟

آیا امداد خودرو در شهر های مختلف ایران نمایندگی دارد؟ هزینه خدماتی آن چگونه است؟

امروزه با توسعه فناوری و گسترش تولید خودرو ها در سر تا سرجهان اغلب مردم برای رفت و آمد های خود از اتوموبیل های شخصی خود استفاده می کنند.

اما ممکن است برای تمامی افراد این اتفاق پیش آمده باشد که اتومبیلشان به دلیل مشکلات فنی در مسیر راه دچار خرابی شده باشد.

در هنگام بروز این قبیل مشکلات پیش بینی نشده امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات معرفی شده است.

ممکن است این خدمات را شرکت های خودروسازی به خودرو هایی تولیدی کارخانه های خود خدمات امداد رسانی را انجام دهند.

برخی شرکت ها نیز به صورت جداگانه برای امداد رسانی به خودرو ها و اتومبیل ها ایجاد شده اند.

البته شرکت های امداد خودرو باید مجوز داشته باشند و کارت شناسایی معتبر برای انجام این کار را داشته باشند.

شرکت امداد خودرو ایران یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز در تهران می باشد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو ایران آماده ارائه بهترین خدمات و قطعات به افرادی که خودرو های آن ها دچار مشکل و نقص فنی می باشد.

 

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و با سرعت زیاد از اصلی ترین مزایای این مراکز امدادی است. سرعت عمل در این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که گاهی جلوی حوادث خطرناک تر را نیز می گیرد. در جاده ها امنیت چندانی وجود ندارد، در نتیجه باید خدمات امدادی به صورت حرفه ای و با سرعت زیادی ارائه شود.

یکی دیگر از مزایای متفاوت امداد خودرو ارائه خدمات توسط نرم افزار مربوطه می باشد. با نصب نرم افزار امدادی این مجموعه به سادگی می توانید از خدمات تعمیر و بکسل خودرو بهره مند شوید. در این نرم افزار ویژه خدمات مشاوره نیز به مشتریان ارائه شده است. نام این نرم افزار حرفه ای جعبه است. از طریق این نرم افزار می توانید سریع تر برای دریافت خدمات امدادی اقدام کنید.

 

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 124 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 20:18

واقعیت این است که امداد خودرو شبانه روزی همراه با خطرات زیادی است. به عنوان مثال یکی از این خطرات امکان بروز حوادث بیشتر در دل شب است. میزان تصادفات جاده ای در طول شب بیشتر است. این موضوع خطرات مالی و جانی برای امدادگران خودرو به دنبال خواهد داشت. در نتیجه امداد خودروی شبانه روزی دارای نرخ متفاوتی نسبت به سایر نمونه ها است.

خدمات امداد خودرو شبانه روزی تهران شامل حمل خودرو و جابجایی خودرو از هر نقطه به مناطق و مقصد دلخواه مشتریان و همشهریان محترم می باشد، که این خدمت کاملا حساب شده و طبق تعرفه اتحادیه امداد خودرو تهران می باشد، و خارج از آن کاملا غیر قانونی و در صورت بروز چنین مشکلی باید سریعا به مدیر و شرکت مربوطه اطلاع دهید. امداد خودرو و جابجایی خودرو با انواع ماشین ها اعم از خودرو بر کفی، خودرو بر چرخ گیر، خودرو بر زنجیری، خودرو بر هیدرولیکی و جرثقیل خودرو بر به دلخواه مشتریان محترم می باشد. امداد و جابجایی خودرو در امداد خودرو تهران ، به صورت تخصصی انجام می پذیرد. آیا تا به حال خودرو شما در محل خراب و مورد تعمیر قرار گرفته است؟ زمانی که ماشین شما نیاز به تعمیر در محل دارد شما باید قبل از احضار امداد خودرو تهران باید یه سری نکات و عملیات ابتدایی در خودرو را انجام دهید، اگر ماشین شما روشن نمی شود! روشن نشدن خودرو به چند صورت می تواند باشد، اگر استارت عمل نکند و موتور نچرخد دستگاه استارت و یا باتری خودروی شما معیوب می باشد، باید اول از صحت سالم بودن باتری مطمئن بشوید و کابل های اتصال قطب مثبت و قطب منفی و یا اتصال کابل ها به سره استارت و روی گیربکس (اتصال منفی) را چک کنید. و اما اگر ماشین شما استارت عمل می کند و موتور می چرخد شما باید اول از صدای چند ثانیه ایه پمپ بنزین مطمئن شوید، که از این به بعد کار پیچیده تر می شود و باید شما موارد تقریبا تشخیص داده را به امداد خودرو تهران اعلام و بیان کنید، تا امداد خودرو تهران بتواند با بهترین و نزدیک ترین تشخیص احتمالی خودروی شما را تعمیر و راه اندازی کند.

برخی از خدمات تعمیرات ماشین در محلی که توسط آقای امداد انجام می شود شامل دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو، تعمیر خودرو در محل، پذیرش و تعمیر انواع خودرو در تعمیرگاههای مجاز، تعویض روغن موتور، تعویض دینام و تسمه دینام، تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده، تعویض و پنچری لاستیک، تعمیر خودرو در محل، تعویض فیلتر و پمپ بنزین، تعمیر خودرو در محل، تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت است. تمام خدمات فوق در امداد خودرو یدک کش کفی تهران انجام می شود.

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 76 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 20:50

امداد خودرو سایپا از دهه شصت و ابتدای تولید خودرو های سایپا خدمات تخصصی خود را به مشتریان ارائه کرد. در طول این سال ها تمامی خدمات مربوط به حمل و نقل خودرو های مختلف توسط این شرکت ارائه می گردد. استاندارد های خاصی برای انواع خودروهای تولید شده توسط این شرکت تعریف شده است. به همین جهت خدمات ارائه شده در این مجموعه امدادی به صورت کاملا استاندارد می باشد. زمان تزریق سوخت و پمپاژ هوا در این سری از مجموعه های امدادی خودرو به دقت تعیین شده است. در صورت بروز هر نوع مشکل در این بخش به سرعت باید با امداد خودرو سایپا تماس بگیرید.

تمامی خدمات تعویض قطعات و تعمیر در محل توسط امداد خودرو انجام می شود. معمولا مرکز امدادی برتر باید ویژگی های خاصی داشته باشد. در ادامه به ذکر ویژگی های این مجموعه برتر خواهیم پرداخت.

 

 هزینه امداد خودرو سایپا

 

هزینه امداد خودرو سایپا با توجه به نوع خدمت ارائه شده برای رفع ایراد و نقص فنی خودرو و همچنین زمان لازمه که معمولاً برای رفع نقص فنی خودرو صرف خواهد شد، محاسبه می‌گردد. در واقع امداد خودرو سایپا که به تعمیر خودرو در محل می‌پردازد، این هزینه را با توجه به نوع قطعه مکانیکی لازمه برای رفع نقص فنی خودرو و زمان صرف شده به حساب آورده می‌شود.

البته اگر چنان چه نیاز به جابجایی خودرو و انتقال آن به نمایندگی سایپا و تعمیر آن باشد بر طبق ضوابط خاص این خدمت ارائه شده نیز باید در لیست هزینه ها مدنظر قرار گیرد. پس فقط کافی است تلفن زده و درخواست کمک نمایید.

 از این رو در مجموع می‌توان گفت که تعیین هزینه با توجه به موارد زیر محاسبه می‌شود.

 

 

  • حق‌الزحمه ورودی
  • هزینه نوع خدمت ارائه شده برای رفع ایراد و عیب فنی خودرو
  • حمل و جابجایی خودرو
  • زمان لازمه برای تعمیرات خودرو
  • توقف امدادرسانان به ازای هر ساعت زمان تقریبی و غیره

 

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 129 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 13:33

تمامی شرکت های امداد خودرویی و همچنین امداد خودرو تهران خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

تعویض باتری، حمل خودرو های آسیب دیده به تعمیرگاه، پنچرگیری و …برخی از خدماتی است که شرکت های امداد خودرو ارائه می دهند.

عمده ترین خدمات امداد خودرو ایران به شرح زیر می باشد.

 

  • پنچرگیری
  • مکانیکی
  • تعمیر در محل
  • اعزام یدک کش به محل
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • سوخت رسانی به اتوموبیل ها در جاده ها
  • امداد باطری
  • انتقال اتوموبیل به نمایندگی
  • تعمیرات برق خودرو
  • انتقال خودرو به مراکز تعویض پلاک

 

 

 

حتما تا به حال تجربه ارائه خدمات امداد خودرو را به صورت بسیار کند و بی کیفیت را داشته اید. اما چرا این اتفاق می افتد؟ چرا ماشین های امدادی گاهی خیلی دیر به محل می رسند؟ در تهران شرایط سخت و پیچیده تری نسبت به نسبت به سایر شهرها وجود دارد. در تهران هیچ چیز کاملا قابل پیش بینی نیست. ممکن است برخی ماشین های امدادی در ترافیکی سنگین گیر کرده باشند. حتی گاهی دادن اطلاعات اشتباه می تواند این شرایط سخت را ایجاد کند. برای داشتن یک تجربه خوب کافی است اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی خود و نوع مشکل را به صورت دقیق گزارش کنید. در این صورت کیفیت و سرعت دریافت خدمات بیشتر خواهد شد.

پس نتیجه می گیریم در برخی موارد ایراد اصلی از خود مشتری است. اما همیشه این گونه نیست. گاهی بی مبالاتی شرکت امدادی نیز این شرایط را ایجاد می کند. در مواقعی که اولویت بندی این شرکت ها متفاوت باشد ممکن است این شرایط در امداد خودروی تهران بیشتر ایجاد شود.

اشتباه راننده و سایر پرسنل نیز این شرایط را ایجاد می کنند. در صورت شکایت شما از این گونه موارد حتما پیگیری های لازم جهت کشف عوامل و برخورد با فرد متخطی انجام خواهد پذیرفت.

البته در زمان های خاصی از شبانه روز میزان سرعت خدمات رسانی ممکن است دچار تغییراتی شود. برای مثال در شب ها رانندگی کردن، نیازمند احتیاط بیشتری است. در نتیجه سرعت عمل، کمی پایین خواهد آمد. این موضوع کاملا طبیعی است.

یکی از مهم ترین دلایل آسیب دیدن موتور، سرد بودن آن است. یک موتور سالم به کمک ترموستات گرم شده و آماده روشن شدن و حرکت خواهد شد. حالا اگر این ترموستات مشکل داشته باشد ماشین روشن نخواهد شد. بزرگ ترین دلیل روشن نشدن ماشین همین مورد است. البته لازم به ذکر است که خاموش شدن ناگهانی ماشین به این مسئله مربوط نیست.

امداد خودرو تهران در قالب یک مجموعه حرفه ای این خدمات را در کمترین زمان ارائه می دهد.

 

 

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 126 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 12:18

امداد خودرو ایران سبز یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در تهران می باشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو ایران را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

 

زمان تعویض روغن گیربکس در اتومبیل

 

برای تعویض روغن گیر بکس باید به دو عامل دستی و یا اتومات بودن گیر بکس توجه داشت، زیرا اگر اتوموبیل شما دارای گیربکی دستی باشد زمان تعویض آن متناسب با زمان تعمیر دیسک و صفحه شما می باشد و زمانی که برای تعویض دیسک و صفحه به مکانیکی مراجعه می کنید می توانید روغن گیربکس را نیز تعویض کنید.

به طور کلی می توان گفت عمر روغن گیربکس و دیسک و صفحه ی اتومبیل رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند، اما با مشاهده عوامل دیگری مانند صدا های غیر طبیعی و تغیر رنگ روغن گیربکس نیز باید روغن گیربکس خود را تعویض کنید.

اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم باید پس از هر ۶۰ هزار کیلومتر، روغن گیربکس اتومبیل خود را تعویض کنید ولی اگر یک سال و یا سی و شش ماه از زمان تعویض روغن گیربکس شما گذشته و شما ۶۰ هزار کیلومتر از خودروی خود استفاده نکرده اید باز هم توصیه می شود که روغن گیربکس اتوموبیل خود را تعویض کنید.

 

 

مزایای استفاده از امداد خودرو ایران

 

برخی از افراد بیشتر عقیده دارند که تا اتومبیلشان دچار مشکل جدی و نقص فنی نشده باشد و روشن نشود احتیاجی به سرویس و تعمیر ندارد.

این باور بسیار غلط می باشد زیرا تعمیرات جزئی و مرتب برای خودروی شما بسیار مفید است.

سرویس منظم خودرو از بروز خطرات و خرابی های احتمالی و بزرگ تر جلوگیری می کند.

اگر مشکلات کم تر و جزئی اتوموبیل ها با هزینه های کم تر برطرف نشوند تبدیل به مشکلات بزرگ تر با هزینه های بیشتر می شوند.

با استفاده از خدمات به موقع امداد خودرو ایران از مزایای زیر برخوردار شوید :

هزینه های تعمیر مقرون به صرفه

عدم بروز حوادث ناگوار برای اتومبیل در آینده

حمل و نقل خودروی شما به صورت کاملا ایمن

تعمیر خودرو در کوته ترین زمان ممکن

 

 

خدمات قابل ارائه مرکز تماس امداد خودرو ایران

 

  • آموزش آپشن های خودرو به صورت آنلاین و تماس تصویری
  • مشاوره فنی خودرو
  • پیگیری امداد و حمل و سرویس در محل
  • ثبت در خواست حمل خودرو
  • اخذ پذیرش برای نمایندگی ها
  • ثبت در خواست امداد و سرویس در محل
امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 120 تاريخ : 8 / 6 / 1401 ساعت: 10:15

امداد خودرو ایران سبز با کادری با تجربه و حرفه ای به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل و لازم آماده خدمت و امداد رسانی به تمام خودروهای داخلی و وارداتی مانند پژو 206 ، سمند ، هیوندای سانتافه ، النترا ، خودروهای بنز ، بی ام و ، تویوتا ، مزدا 3 و … در سراسر تهران می باشد. از جمله خدمات امداد خودرو ایران خودرو در تهران میتوان به باتری کمکی ، سوخت رسانی ، باز کردن درب های خودرو ، پنچرگیری و تعویض لاستیک ها در صورت لزوم اشاره کرد که توسط گروه حرفه ای ما در محل خودروی مورد درخواست مشتری به صورت فوری ارائه می شود.

 

امداد خودرو ایران خودرو خدمات خود را برای تمامی خودروها اعم از امداد خودرو 206، امداد خودرو  207، امداد خودرو 405، امداد خودرو  پژو، امداد خودرو سمند، امداد خودرو پرشیا، امداد خودرو دنا، امداد خودرو رنو، حتی پراید، امداد خودرو ال 90، امداد خودرو  ساندرو، امداد خودرو هیوندا، امداد خودرو سراتو، امداد خودرو اسپورتیج، امداد خودرو  اپتیما، امداد خودرو تویوتا، امداد خودرو لکسوس، امداد خودرو  لیفان، امداد خودرو جک، امداد خودرو بنز، امداد خودرو بی ام و و -امداد خودرو مزدا با کمترین قیمت به صورت امداد سیار در تمامی مناطق شمال و شمال غرب تهران انجام می دهد.

 

در سالهای اخیر به دلیل ازدحام خودرو و جمعیت نیاز به خدمات امداد خودرو احساس می‌شود. امداد خودرو ایران سبز در سراسر کشور نمایندگی‌های مختلفی دارد که تعداد این نمایندگی در کلانشهرها بیشتر است. شما از طریق سایت امداد خودرو سراسری می توانید در هر نقطه از ایران که باشید تقاضای امداد کنید تا امدادگرهای ما در نزدیکترین محل به شما هستند به یاری شما بشتابند.

 

تمام قطعات ارائه شده به صورت اورجینال و دارای گارانتی تعویض هستند. استفاده از قطعات نامرغوب و غیر فابریک باعث آسیب رساندن به سایر اجزای خودروی شما و هزینه های مضاعف خواهد گردید.

 

حمل خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد. برخی به اختیار و برای راحتی خود، به منظور حمل خودروی خود به مقصد، از یدک کش و جرثقیل استفاده می کنند. برخی دیگر هم به اجبار به علت خرابی ماشین و یا تصادف، ناچار به حمل خودرو با خودروبر و یا استفاده از امداد خودرو می شوند. امداد خودرو ایران سبز به منظور خدمت رسانی به مردم تهران به خصوص مناطق غرب تهران در حال فعالیت می باشد. یدک کش نادر همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل خودرو را با سیستم چرخ گیر انجام دهد.

 

 

امداد خودرو ایران...
ما را در سایت امداد خودرو ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei emdadkhodroeiran بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 8 / 6 / 1401 ساعت: 19:02